2013. szeptember 22., vasárnap

Filmkritika: Warm bodies - Eleven testek

Kedves erre tévedő olvasó!
Egy újabb filmkritikával jelentkezem. Remélem tetszeni fog!


Egy újabb zombis horror film. Kis millió ilyen film van. A film Isaac Marion azonos című könyve alapján íródott. Én a filmet úgy néztem meg, hogy megint egy alapsztoris zombi film. Ez azonban más. A történet nagyon ötletes és nem szokványos. Aki szereti a zombis és romantikus filmeket annak tetszeni fog.

 A filmben a szőreplő R akit Nicholas Hoult játszik. Az ő szemszögéből látjuk a történéseket. Kiderül, hogy tud beszélni és többre vágyik mint társai. Ebben már azonnal nem hasonlít a többire. Szerintem van benne egy kis Rómeó és Júlia sztori is. A férfi főszereplő R a női pedig Julia. Ha megnézitek a filmet akkor lesz még egy pár ilyen rész.

Nekem a legnagyobb bajom a végével van. Egy horror film aminek a vége Happy End. Szerintem egy horror filmnek a vége nem ilyen. Én úgy vélem jobbak az olyanok amiket ha néz az ember akár akkor tényleg fél, és a végén vagy egy ember, vagy senki nem marad életben.
De ez az én véleményem. Ha értékelni kéne filmet akkor szerintem  nem lett rossz.
                                                                                                                                              xoxo Xana

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése