2013. november 6., szerda

Filmkritika: A kaptár: Megtorlás - Resident Evil: Retribution

Sziasztok! Most az egyik kedvenc filmsorozatom utoljára kiadott részéről hoztam kritikát.

A kaptár filmeket már régen ismerem, egyszer végig is néztem a harmadik részét, és a negyedikből egy kicsit láttam. Akkor a filmből nem értettem sokat csak azt, hogy egy Alice nevű nő  gyilkolja a zombikat.
Szünet utolsó napján elkezdtem nézni az első résztől. Ma sikerült megnézem az utolsót. Megmondom őszintén nagy csalódás volt a többihez képest.A filmben alig látni zombit. Amíg az előzőekben ezer számmal vannak. A végén körülbelül kétszer hittem azt, hogy meghalt Alice, de kiderült, hogy még él. Jó. Találkozhatunk Carlossal, Rainnel és még sok más szereplővel akik az előző részekben meghaltak.
Én végre választ kaptam arra a kérdésemre, hogy Jill hova tűnt. Annyit elárulok míg nem láttuk kiszőkült és megnőtt a haja.

Amikor elkezdtem nézni, azonnal a negyedik rész után, az elejéből semmit sem értettem. Egyszerűen homályos volt az egész. Lassan kezdett kirajzolódni. A következő részét jövő évben fogják ki adni. Én már eléggé kíváncsi vagyok arra, hogy sikerül-e legyőzni a T vírust. Remélem lassan választ kapok erre. Másik dolog amit remélek az az, hogy ez a film inkább fog hasonlítani a régiekre, mint az újabbra. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése