2014. január 18., szombat

Filmkritika: Vámpírnemzet - Vampyre Nation (True Bloodthirst)



Sziasztok! Tudom nagyon régen hoztunk bármit is, ezért amikor elkezdtem nézni ezt a filmet, harmadjára, eszembe jutott hozhatnék róla egy kritikát. Jó olvasást!


Nem tudom hányan láttátok már ezt a filmet, mint ahogy már az előbb említettem én már harmadjára kezdtem nézni a mai nap folyamán. Igazság szerint nem ezt akartam, hanem valami más filmet a tv-ben, csak elment az adás. Ezért néztem meg ezt a filmet, amit mellesleg még mindig nem unok.
A film Romániában, Bukarestben játszódik, ez nagyon tetszik benne, végre nem valami ami Amerikában. A történet tíz évvel azután játszódik, hogy tudomást szereztek a vámpírok létezéséről. Most legszívesebben leírnám miről szól, de az nem lenne túl jó.
A filmet nem a leghíresebb színészekkel forgatták, ami engem nem zavar. Nem tudom,  lehet, hogy csak nekem van elegem abból, hogy minden második filmben amit látok ugyanazok a színészészek/színésznők vannak. Az alaptörténet is szokatlan, ez is egy előny.
Összességében tetszett a film, jó látni olyan filmeket amik Kelet-Európában játszódnak.
Többet nem is nagyon tudnék mondani róla.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése