2013. szeptember 18., szerda

Filmkritika: Star Trek Into Darkness - Star Trek Sötétségben

Sziasztok! Egy újabb filmkritikával jöttem. Ez úttal a személyes kedvenc filmem kritikáját hoztam. Jó olvasást!

  
A Star Trek Original Series-ből és 11-ből jól megismert Kirk kapitány és legénysége most egy bűnűzőt akarnak elkapni.

A Star Trek Sötétségben a legújabb szám szerint a tizenkettedik Star Trek film, J.J. Abrams rendezésében. A film két Csillagflotta kutatóval kezdődik akinek a lánya beteg. Itt tűnik fel Khan. Khan nem először szerepel a sci-fi sorozatban A második nagy filmben ami 1982-ben jelent meg Star Trek II: Khan hargja címmel. Akkor Ricardo Montalban, most Benedict Cumberbatch alakította. Arról, hogy kialakította jobban nem próbálnék írni mert a történet nem ugyanaz és a a '80-as években szerintem a színészet más volt. Én nagyon megörültem, hogy nem időt utaznak megint. Mint a  Star Trek 11-ben az NX-01-ben vagy a TNG-ben. A jelenteket vagy zöld háttérrel vagy a hajók esetében gyárakban vették fel.A zöld hátteres részeket nagyon jól megoldották. Most nézzük magát a hajót. Szerintem az Enterprise hídja nagyon steril. Az egész érzés onnan jön, hogy fehér. A sorozatokban és filmek általában szürke vagy bézs színű az egész hajó. Engem ez a színtelenség zavar.

Sokan azt mondják, hogy ez a legrosszabb Star Trek film. Szerintem nem igaz, én mint 21. századi ember a régebbi filmeken csak tátottam a számat, de természetesen ez nem azt jelenti, hogy rosszak voltak a filmek, csak egy kicsit másabb volt  technika, mint napjainkban. A film eredeti angol verzióját ajánlani tudom a színészek érthetően beszélnek. Összességben nekem nagyon tetszett a film.
Csata jelenet forgatás (Zachary Quinto, Zoe Saldana és Benedict Cumberbacht)


                                                                                                                                            xoxo Xana

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése